torstai 6. lokakuuta 2011

tunnustuksia

torstai 6. lokakuuta 2011
Sain Minnalta kaksi tunnustusta, kiitos paljon!
Tällaisia en olekaan ennen saanut, joten oli kiva yllätys :)

Ruusutunnustus


Eli tässä tunnustuksessa kerron lempijuttujani.

Lempiruokani?  Tää on aika paha, koska ei mulla oo oikeestaan mitään lempiruokaa. Tykkään aika monista ruoista. Muutaman hyvän mainitakseni, niin tykkään spagetista, tortilloista ja kanasta.

Lempimakeinen?  Lähes kaikki menee :D Tykkään suklaasta, salmiakista, lakritsista, hedelmäkarkeista...

Lempilukemistani?  En lue kirjoja ollenkaan, paitsi jos on koulujuttujen takia pakko. Koulukirjojen lukeminen on ihan tarpeeksi mulle :D Jotain lehtiä esim. Demiä tulee joskus luettua.

Lempipaikka käsitöille?  En tee mitään käsitöitä, eli ei mulla ole niille mitään paikkaa. Yläasteella mun käsityön numero laski, kun kudoin villasukat, eli en oo mikään taitava kutoja :D Joskus innostun piirtämään, jos sitä voidaan laskea käsitöiksi...

Lempielokuviani?  Ei mulla oo mitään lempielokuvaakaan! =D Hyviä elokuvia mitä oon nähy on Kauhea kankkunen 1 & 2, Napapiirin sankarit, Black Swan, Avatar...

Sitten vielä toinen tunnustus :)

Pokaalitunnustus


Tässä tunnustuksessa mun tulee kertoa itsestäni kymmenen asiaa.

1. Käyn lukiota.

Tumblr_lrpkabl4o51qzlicjo1_500_large

2. Seuraan BB:tä. Oon nähy kaikki kaudet siitä.


3. Tykkään nukkua kauan ja pitkään, mutta joudun meneillään olevan jakson lukujärjestyksen mukaan menemään joka aamu kouluun 8:10...

Tumblr_ls2htv6xym1qdqetto1_500_large

 

4. Olen harrastanut 8 vuotta yleisurheilua, mutta en siis enää harrasta.


 
269438_10150269550146489_568471488_7259762_7484171_n_large


5. Kuuntelen paaaljon musiikkia, varsinkin RnB:tä ja hip hoppia. Tällä hetkellä mun lempikappaleita on muun muassa:



6. En ole kauhean tarkka ihminen, mutta oon tosi tarkka siitä, että kynnet on samanpituiset. Mun mielestä kynnet näyttää kivommilta/siistemmiltä, jos ne on yhtä pitkät.

Tumblr_lldynomgzb1qaa871o1_1280_large


 
7. Tykkään hirveesti koruista. Erityisesti tykkään sormuksista ja rannekoruista, mutta on mulla myös aina korvikset ja rannekellokin.


 
Tumblr_lqksergozo1qkflzuo1_500_large


 
8. Yksi asia mistä pidän myös on hajuvedet. Tällä hetkellä lemppari on Diorin Addict Shine.


 
Tumblr_ldouk9tzr61qcslzuo1_400_large
9. Mulla on yksi tatuointi.

Danskuntatuointi%252521_large

10. Vihaan valittamista!

20090118100124
 (Kuvat We♥It, paitsi BB:n logo MTV3:n nettisivuilta.)

P.S. Laitoin tuohon oikeaan sivuun äsken kyselyn. Olisi kiva saada vastauksia :)



Ei kommentteja: