torstai 4. elokuuta 2011

synttäri arvonta!

torstai 4. elokuuta 2011
ARVONTA ON PÄÄTTYNYT!

Tänään mun blogi täyttää siis vuoden ja haluan kiittää kaikkia ihania lukijoitani! :)
Synttäreiden kunniaksi päätinkin järjestää pikku arvonnan ja tässä tulee palkinto:


Eli palkintoon kuuluu Flormarin kolme lakkaa, kaksi purkkia tollasta glitter dustia eli ihan pientä glitterihilettä ja muutama väsäämäni 3D-akryylikoriste. Lakkojen numerot (vasemmalta oikealle) ovat U05, N012 ja 129.

Säännöt:

Osallistuakseni sun tulee olla julkinen lukija.
(Lukijaksi liittyminen tapahtuu tuolla vasemmassa reunassa)

Arvat:

1. Arpa. Ilmoitat osallistumisestasi tämän postauksen kommenttilaatikkoon ja kirjoitat mukaan myös sähköpostiosoitteesi.

2. Arpa. Jos olit julkinen lukijani jo ennen arvontaa.

3. Arpa. Mainostat arvontaa blogissasi. Liitä osallistumiskommenttiisi linkki postaukseen, jossa mainostat arvontaani.

Lisäksi ottaisin mielelläni palautetta ja ideoita vastaan! =)

Arvonta on tarkoitettu ainoastaan Suomessa asuville!

Ja koska tämä on vaan tälläinen pikku arvonta, osallistumisaikaa on vain viikko. Eli arvonta loppuu torstaina 11.8 klo 23:59!

Onnea kaikille arvontaan :)

Lisäystä vielä: ilmoitathan millä nimellä luet blogiani ja kuinka monella arvalla osallistut!

33 kommenttia:

Daniela kirjoitti...

Eli osallistun arvontaan kahdella arvalla: sähköpostiosoitteeni on nails1820@gmail.com
Olin jo ennen tätä arvontaa lukija, luen nimellä nails1820 :)

alyisHa kirjoitti...

Haluisin osallistua arvontaan :D:D:Dd sähköpostini: alisa.halonen@hotmail.com

xoxo alyiHa

Mirka kirjoitti...

Osallistun ! :)
Olin lukija jo ennen arvontaa, luen nimellä Mirka
s. postini on: mirka-@suomi24.fi

- kirjoitti...

Mie osallistun kans! Luin aikasemmin vaan blogilistan kautta eli yks arpa vaan :) Luen nimellä elli ja säåhköpostini on elli92@msn.com. :)

(Ps. Sulle on palkinto miun blogissa, käy kurkkaa ja sori jos oot jo saanut sen:))

juuli kirjoitti...

osallistun! :) säpö on juulip@luukku.com ja olin lukija jo ennen arvontaa :) ja palautetta: on kiva kun teet monipuolisesti erilaisia kynsiä ja tutoja (varsinkin 3D-koristelut on hienoja ja niistä toivoisin juttua enemmänkin! ja sellainen asia vielä että tekstikenttä on omaan makuuni liian kapea, mutta se on vain makuasia :)

luen siis nimellä pulla ja kaksi arpaa :)

Ine kirjoitti...

Osallistun! Olin jo ennen lukija nimellä Ine, joten kaksi arpaa (:

ine_91@msn.com

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun! Olin lukija jo ennen arvontaa ja luen nimellä Jose (:
eli 2 arpaa :)

dew@live.fi

Iitu kirjoitti...

2 arpaa, olin lukija ennenkin ja julkinen lukija olen nimellä Iitu (:
ida.kole@hotmail.com

Criria kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla, olin lukija jo ennen arvontaa, nimellä Riikka. =)
crituk(at)gmail.com

Jonna kirjoitti...

Pulla: Kiitos palautteesta! Mä voisin kyllä tätä tekstikenttää jossain vaiheessa vaikka leventääkin :)

Sohvii kirjoitti...

osallistun kahdella arvalla (=olen vanha lukija) ja luen (kai) nimennä Keijju

myntah kirjoitti...

osallistun! kryssmynta@windowslive.com, luin blogiasi jo ennen arvontaa ja mainostin sitä blogissani: http://myntah-mywonderland.blogspot.com/2011/08/arvonta-polish-wonderland-blogissa.html
siinä on vissiin 3 arpaa, ja luen nimellä myntah

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla, olen vanha lukija. Ja niin joo luen nimellä elisa (:

marika kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla.


marikax@gmail.com

Anni kirjoitti...

Osallistun 3 arvalla. Anyli99@hotmail.com
Olin julkinen lukija ennen arvontaa, ja mainostan arvontaa täällä: http://myglitterydreams.blogspot.com/2011/08/arvonta.html
Luen nimellä Anyli99

Mimo kirjoitti...

Osallistun arvontaan kolmella arvalla!
mimosa.palen@gmail.com
Mainostan arvontaa blogissani:
http://mimosnailart.blogspot.com/2011/08/taa-on-niin-iloinen.html
Luen blogiasi nimellä Prinsessa itse.
Olin julkinen lukijasi jo ennen arvontaa.

Petra kirjoitti...

Osallistun. Luen blogiasi nimellä FlyAway ja olin julkinen lukija jo ennen arvontaa :) Eli siis 2 arpaa minulle.
fly.away9@suomi24.fi

Mira kirjoitti...

eli haluan osallistua arvontaan arvalla2
Luin blogiasi nimellä jo ennen arvontaa =)

Sähköposti: MirsQu@hotmail.com

Olen kirjoitellut nimellä mimanblogi (=

Niniane kirjoitti...

Hellou! Osallsituisin arvontaan. :) Luen nimellä Niniane ja olen ollut lukija jo ennen tätä päivää. Mainostin arvontaasi täällä: http://korkokengiss.blogspot.com/2011/08/huomio.html Eli kolme arpaa. Ja sähkäri on tässä: charmedtaisan at hotmail.com

Lehtileikekynnet oli muuten tosi mielenkiintoiset ja täytyy ehkä kokeilla semmoisia itsekin!

Jonna kirjoitti...

Niniane: Joo kannattaa kokeilla niitä, saa tosi näyttävät kynnet! :)

Janita kirjoitti...

Osallistun arvontaan yhdellä arvalla :)
jansku410@hotmail.com ja luen blogiasi nimimerkillä jansku

ja sinue odottaa myös palkinto blogissani (:
http://laatikollinenlakkaa.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blog-award.html

enniriikka kirjoitti...

osallistun! ihana palkinto. :-)
Olin lukijana jo ennen arvontaa ja lueskelen nimellä 3nn :)

enni94@hotmail.com

Alma / Cotton Candy Maker kirjoitti...

Osallistun ja olin lukija jo ennen arvontaa :> Luen nimellä cottoncandy. Eli osallistun arvontaan kahdella arvalla (:
sähköpostiosoite: cottoncandymaker@hotmail.fi

Minttu kirjoitti...

Osallistun! Olin julkinen lukija ennen arvontaa, eli kahdella arvalla(--:

minttuahh@luukku.com

Mirja kirjoitti...

Osallistun minäkin. Olen vanha ja julkinen lukija, mainosta blogissani (elikkäs 3 arvalla mukana) http://lepikossakuhisee.blogspot.com ja sähköpostini on mirjalepisto@gmail.com

henni kirjoitti...

Olen uusi lukija nimellä: playa. Joten yksi arpa. :)

Sähköposti: henni95@windowslive.com

Piijuli kirjoitti...

Yhdellä arvalla mukana :)

pia1972 at jippii.fi

Anonyymi kirjoitti...

kahdella arvalla mukaan! eli olin lukijasi ennen arvontaa. :)
ellimmoi_@hotmail.com

Iina kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla, eli olin lukija jo ennen arvontaa :)

iinaysikasi@hotmail.com

Suvi kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla. Olen julkinen lukijasi nimellä Suvi. Sähköpostini on Suvi.valitalo@hotmail.com

Jonna kirjoitti...

Tuhkimo: Millä nimellä luet? :)

ooka kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla !
Julkinen lukija jo ennen arvontaa, luen nimellä ooka.
s-posti: memories@hotmail.fi

Ida kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla
Olin julkinen lukija ennen arvontaa, luen nimellä Superi
s-posti: superrmixi@gmail.com